فروشگاه کامپیوترمشکی، شنبه الی پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 17 عصر، پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهد بود.
بدیهیست که جمعهها و تعطیلات هم، شامل روزهای پاسخگویی فروشگاه نیستند.
نکته مهم: قیمت و موجودی برخی محصولات، در ساعات خاصی مشخص میشوند. بدیهیست که زمان هر محصول ممکن است متفاوت باشد.
پرداخت برای محصولات و خدمات فروشگاه کامپیوترمشکی، از طریق درگاه پرداخت امن زرین پال صورت میپذیرد.
در برخی شرایط خاصِ مورد توافق فروشنده و مشتری محترم، امکان پرداخت حضوری در فروشگاه تهران، امکان کارت به کارت ممکن میباشد.
اطلاعات دریافتی از مشتریان، جز در روند ارسال و تکمیل خرید، استفاده نخواهد شد.
بدیهیست در صورت ثبت شکایات یا پیگیری قضایی، کامپیوترمشکی موظف به ارائهی اطلاعات به مراجع قضایی خواهد بود.
خدمات پس از فروش محصولات کامپیوترمشکی در سه حالت اتفاق میافتد:
1- برای محصولاتی که دارای گارانتی غیر کامپیوترمشکی هستند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، برعهدهی شرکت گارانتی کننده خواهد بود.
2- برای محصولاتی که تحت عنوان گارانتی کامپیوترمشکی به فروش میرسند؛ خدمات پس از فروش و گارانتی، مطابق قوانین بدیهی گارانتی و استانداردهای ضمانت کامپیوترمشکی، برعهده ی فروشگاه کامپیوترمشکی خواهد بود.
3- پشتیبانی محصولاتی که بدون گارانتی به فروش میرسند، برعهدهی فروشگاه کامپیوتر مشکی خواهد بود. (شامل 3 روز مهلت تست و رفع اشکالهای مشخص شده و زمان مهلت تست)
استرداد وجه، از طریق هماهنگی تلفنی/واتساپ پشتیبانی با فروشگاه امکانپذیر است.
استرداد وجه، تنها در صورت بازگرداندن کالا در سلامت کامل، پلمپ و بدون آسیب دیدگی ، در زمان مهلت تست و یا پیش از ارسال کالا برای مشتری امکان پذیر است.
در صورت درخواست دریافت نقدی وجه، تا 72 ساعت بعد به حساب بانکی مشخص شده توسط مشتری واریز خواهد شد.
کالاهای ارسالی تهران، بطور استاندارد توسط پیک کامپیوترمشکی تقدیم مشتریان محترم میگردد.
کالاهای ارسالی شهرستان، بطور استاندارد توسط پست و تیپاکس تقدیم مشتریان محترم میگردد.
همچنین امکان ارسال کالای شهرستان، با هواپیما، باربری، قطار و روشهای دیگر نیز ممکن است. ( فقط در صورت توافق طرفین)
هزینهی ارسال برعهده ی مشتریان محترم خواهد بود.
مرجوعی کالا، از طریق هماهنگی تلفنی با فروشگاه امکانپذیر است.
مرجوعی کالا، تنها در صورت بازگرداندن کالا در سلامت کامل، بصورت پلمپ و بدون آسیب دیدگی ، در زمان مهلت تست و یا پیش از ارسال کالا برای مشتری امکان پذیر است.
امکان فسخ خدمات کامپیوترمشکی، تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش وجود دارد.
سفارشات ثبت شده چه بصورت پرداخت در محل و چه بصورت پرداخت از طریق درگاه بانکی درخارج از ساعات کاری، روز های تعطیل یا بدون هماهنگی تلفنی باهمکاران فروش بصورت سیستمی کنسل میگردد.
همچنین، خدمات اسمبل، نصب و سایر خدمات، پس از تحویل کالا به مشتری محترم، غیرقابل استرداد تلقی میشوند.
مدیریت و پشتیبانی کامپیوترمشکی، در هر لحظه از شبانه روز، شنوای شکایات و انتقادات شما هستند.
امکان ثبت شکایت، از طریق تماس تلفنی با تلفنهای کامپیوترمشکی، در ساعات کاری امکان پذیر است.
فروشگاه کامپیوترمشکی، تمام مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی فروشگاه اینترنتی را داراست.
همچنین، فروشگاه کامپیوترمشکی، دارای نماد اعتماد بوده و از درگاه پرداخت امن زرینپال و پورت SSL استفاده میکند
در کنار تمام موارد فوقالذکر، فروشگاه دارای آدرس حضوری بوده و امکان تحویل کالا بصورت حضوری نیز وجود دارد.
مهمترین اولویت برای کامپیوترمشکی، حفظ حریم خصوصی مشتریانه،
اما دریافت اطلاعاتی مانند کدملی، نام مشتریان و کدپستی، از جانب پلیس فتا اجباری اعلام شده و کامپیوترمشکی موظف به دریافت این اطلاعات است.
خیر، بعلت ماهیت وجودی فروشگاه های آنلاین پردازش و تحویل سفارشات فقط و فقط از طریق ثبت سفارش اینترنتی قابل انجام هست.
شما با تماس تلفنی با مجموعه ی کامپیوترمشکی، میتونین با ذکر شماره سفارش درج شده در ثبت سفارش، مرسوله رو پیگیری کنید.
بدیهیست که امکان تغییر اطلاعات ارسال جهت حفظ امنیت مرسوله امکانپذیر نیست.
شما عزیزان میتونین در زمان ثبت سفارش،طی تماس تلفنی درخواست بدید که فاکتور رسمی یهمراه با مالیات ارزش افزوده براتون تهیه و ارسال بشه.
قوانین مربوط به لغو سفارش و استرداد وجه، در بخش قوانین، سربرگ استرداد وجه و مرجوعی کالا، در همین برگه ذکر شده.
جزئیات بیشتر در این زمینه، از طریق تماس تلفنی با مجموعه، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
متاسفانه بعلت تغییرات شدید روزانه ی قیمت کالاها و قیمت رمزارز ها، امکان خرید با رمزارز هماهنگ نیست.